Bayer & Monsanto

Pažangos siekiame kartu

Dvi bendrovės. Dvi kokybiškos produktų linijos. Dvi mokslinių tyrimų ir technologijų plėtros sistemos. Dabar pažangos siekiame kartu kaip viena komanda.

Dabar yra geriausias metas inovacijoms žemės ūkyje. Šiandien klimato pokyčiai, riboti gamtos ištekliai ir vis didėjantis gyventojų skaičius lemia problemas, su kuriomis susiduria mūsų pasaulis. Tikime, kad žemės ūkio vystymas ir tobulinimas yra vienas iš galimų šių problemų sprendimų.

Šiandien žengiame svarbų žingsnį to link. Dvi inovatyvios bendrovės suvienija savo patirtį tam, kad galėtų tobulinti žemės ūkį pasitelkdamos pažangiausias technologijas. Visa tai – ūkininkų, vartotojų ir planetos naudai.

„Bayer“ branduolys – tai atsakinga, globali komanda, kuri, naudodama pažangias technologijas ir inovacijas, siekia teigiamų pokyčių žemės ūkyje.

Nuo giliausių Žemės šaknų iki aukščiausiai skriejančių dirbtinių palydovų – kiekvieną dieną mes deriname modernius mokslo sprendimus su ūkininkų išradingumu, užtikrindami, kad mūsų kuriamos naujovės jiems būtų prieinamos. Šių pokyčių reikia norint užtikrinti, kad maisto užtektų kiekvienam žmogui, o tuo pačiu būtų atsakingai saugomi ir gamtos ištekliai.

Nors ir neturime visų atsakymų, mūsų aistra inovatyvių sprendimų paieškoms ir neišsenkantis smalsumas užtikrina, kad niekada nenustosime tų atsakymų ieškoti.

Nuolatinis darbas ir tobulėjimas leidžia mums kurti inovatyvesnius, geresnius sprendimus ūkininkams. Tuo pačiu sukuriant ir daugiau pasirinkimo galimybių vartotojams. Galimybių, kurios padės klestėti ne tik žmogui, bet ir planetai.

Tokią idėją „Bayer“ vadiname paprastai – „Mokslas geresniam gyvenimui“!

Mes suteikiame galimybes tobulėti ir kurti, o gabiausi ir aistringiausi protai žemės ūkio srityje užtikrina įrankius, kuriais galėtume rūpintis žeme šiandien ir užtikrinti sveikus maisto produktus rytoj.

Daugiau nei 150 metų „Bayer“ nepaliaujamai ieško inovatyvių sprendimų bei kuria produktus, būtinus žmogui nuolat augančiame ir besikeičiančiame pasaulyje. Šis paieškų kelias atvedė ne tik prie naujų ligų gydimo būdų, inovatyvių priemonių žmonėms pasveikti ir likti sveikiems. Šis kelilas padėjo sukurti ir konkrečius įrankius, padedančius ūkininkams auginti ir tiekti sveiką, saugų ir nebrangų maistą. Bendros dviejų bendrovių pastangos pagreitins šią atradimų kelionę ir dar labiau priartins mus prie mūsų tikslo – mokslo geresniam gyvenimui.

Dažnai užduodami klausimai – D.U.K.

Ar turite klausimų apie įsigijimą ar mūsų vaidmenį keičiant ir tobulinant žemės ūkį? Žemiau – dažniausiai mums užduodami klausimai ir atsakymai į juos, o jeigu turite klausimą, į kurį atsakymo nerandate – mielai atsakysime. Siųskite mums savo klausimą el. paštu yourquestions@bayer.com arba užpildykite užklausos formą.

Esate klientas ar tiekėjas ir turite klausimų apie tai, kaip įsigijimas gali paveikti jūsų vykdomą veiklą kartu su „Bayer“? Atsakymus į rasite klientų arba tiekėjų DUK.

Atsižvelgiant į nuolat didėjantį sveiko, saugaus ir nebrangaus maisto poreikį, žemdirbystė turi vystytis, prisitaikyti prie naujų sąlygų ir tobulėti. „Monsanto“ įsigijimas yra susijęs su būtinais pokyčiais žemės ūkyje. Dabar, pasitelkiant pažangiausias technologijas ir naujoves, galime dar efektyviau dirbti ūkininkų, vartotojų ir planetos naudai. Tuo pačiu metu įsigijimas suteikia galimybę „Bayer“ tapti lydere žemės ūkio srityje. Sustiprinti mūsų, kaip sveikatą ir sveiką mitybą puoselėjančios gamtos mokslų bendrovės, pozicijas.

Be to, įsigijimas žymiai sustiprina mūsų inovatyvių sprendimų vystymo ir diegimo pajėgumus. Bendros „Monsanto“ ir „Bayer“ investicijos į mokslinius tyrimus ir technologijų plėtrą 2017 m. pro forma pagrindu būtų sudariusios apie 5,7 mlrd. eurų. iš jų 2,4 mlrd. eurų būtų skirti bendram pro forma žemės ūkio verslui. Vien tik mokslinių tyrimų ir technologijų plėtros srityje mes turime daugiau nei 35 tyrimų institutus ir virš 175 augalų selekcijos punktų visame pasaulyje. Be to, kasdien apie 8 tūkst. mokslinių tyrimų ir technologijų plėtros darbuotojų dirba su klientais mūsų laboratorijose, biuruose ir už jų ribų.

Po vienu stogu sutelkę dviejų kompanijų inovacijų plėtojimo ir vystymo pajėgumus, rinkai naujus sprendimus galime pateikti dar sparčiau. Kartu mes daugiau investuosime į naujas ir pažangesnes technologijas ne tik kompanijų viduje, bet ir bendradarbiaudami su kitais ar steigdami bendrąsias įmones.

Bendrovės pavadinimas yra „Bayer“. „Crop Science“ yra „Bayer“ padalinys ir turėtų būti vadinamas „Bayer“ padaliniu „Crop Science“. „Monsanto“ prekių ženklas bendrovės nebereprezentuos. Įsigyjami produktai išsaugo savo originalius pavadinimus ir tiesiog tampa „Bayer“ asortimento dalimi.

Įsigijusi „Monsanto“ „Bayer“ bendrovė turi apie 125 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje. Iš jų daugiau kaip 35 tūkst. priklauso „Crop Science“ padaliniui. Apie „Crop Science“ ir mūsų naujojo padalinio vadovus daugiau galite sužinoti čia.

Žemės ūkio pramonė yra labai konkurencinga ir tokia išliks. Siekdami gauti leidimą įsigyti „Monsanto“ ir stengdamiesi patenkinti visus reikalavimus, glaudžiai bendradarbiavome su priežiūros institucijomis. Laikydamiesi šių reikalavimų, įsipareigojame iš esmės atsisakyti ne tik visų „Bayer“ turimų sėklų ir neselektyvių herbicidų verslo, bet ir teisių į pagrindines technologijas. Siekdami užtikrinti konkurenciją visose rinkose, kuriose mes veikiame, iš viso atsisakome daugiau nei 20 proc. „Bayer“ „Crop Science“ verslo pajamų bazės.

Šiandien konkuruojame su daugybe labai stiprių bendrovių, kurios siūlo konkurencingus produktus ir turi dideles mokslinių tyrimų ir technologijų plėtros galimybes. Norėdami teisingai įvertinti mūsų produktų vertę ir juos parduoti, turime klientams pateikti geresnį pasiūlymą nei konkurentai ir nuolat diegti naujoves. Pavyzdžiui, vien tik Vokietijoje veikia apie 130 bendrovių, kurios augina ir parduoda pasėlių sėklas. Visame pasaulyje tokių bendrovių yra tūkstančiai. Ūkininkai turi labai plačias pasirinkimo galimybes.</p<

Mes turime aiškiai apibrėžtus etikos principus ir vertybes, kuriais grindžiame vykdomą veiklą. Mūsų principai numatyti mūsų etikos kodekse – gerbti žmogaus orumą ir teises, aiškiai įsipareigojame siekti tvarios plėtros, saugos, socialinės atsakomybės, dialogo, skaidrumo ir bendradarbiavimo.

Mūsų verslo kultūra grindžiama „LIFE“ vertybėmis. Jomis vadovaujamės dirbdami kasdienį savo darbą, taip pat ir tuomet, kai prireikia integracijos. LIFE reiškia Lyderystę (angl. Leadership), Principingumą (angl. Integrity), Lankstumą (angl. Flexibility) ir Efektyvumą (angl. Efficiency). Šios keturios vertybės yra mūsų veiklos pagrindas. Tokia organizacijos kultūra leidžia „Bayer“ darbuotojams jaustis vieno organizmo - kompanijos dalimi: valstybėse, valdymo lygmenyse ir kultūrose.

„Monsanto“ taip pat vadovaujasi šiomis vertybėmis, todėl nekantraujame suvienyti mūsų ir jų kultūros principų stipriąsias puses. Esame įsitikinę, kad šios stiprybės kartu su mūsų bendromis vertybėmis, tokiomis, kaip aistra žemės ūkiui, naujovėms ir darbuotojų tobulėjimui yra puikus pagrindas sukurti dar stipresnį verslą.

Ne. Maisto kainų pokyčiai priklauso nuo daugelio pasaulio ekonomikos veiksnių. Pagrindiniai veiksniai – pasiūla ir paklausa, ekonominės politikos sąlygos (pvz., mokesčiai ir tarifai) ir ekonominiai veiksniai, tokie, kaip ekonominė infliacija, perkamoji galia ir pan.

„Bayer“ įsipareigojo ir toliau palaikyti bendruomeniškus ryšius bei teikti filantropinę paramą bendruomenėse, kuriose veiks jau susijungusi bendrovė. Taip pat ir toliau ieškoti galimybių skatinti naujoves ir plėtrą. Savo vertybių principų laikomės ir remdami bendruomenes, kuriose gyvename bei dirbame. Nuolat skatiname darbuotojus prisidėti prie bendruomenių, kuriose jie dirba ir gyvena plėtros ir gerovės. Šiuo metu ir nuolatos vyksta pokalbiai apie integraciją ir kuriami jos planai. Planai, kuriuose numatomos konkrečios filantropinės veiklos ir indėliai į atskirų bendruomenių ir pasaulio iniciatyvas.