Consumer Health

Nereceptinai produktai

Visame pasaulyje daugėja žmonių, kurie rūpinasi savo sveikata ir vartoja prepratus ne tik ligoms gydyti, bet ir jų prevencijai. „Bayer“ nereceptinių vaistų divizija siūlo preparatų asortimentą, leidžiantį geriau pasirūpinti savo sveikata.

Šį asortimentą sudaro vaistai nuo alergijos, analgetikai, širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos preparatai, vaistai peršalimui ir karščiavimui gydyti, odos priežiūros ir gydymo preparatai bei vaistai virškinimo sutrikimams gydyti. Tarp jų – tokie pasauliniai prekių ženklai kaip „Aspirin™“, „Bepanthen™“ „Berocca™“, „Canesten™“, „Claritine™“, „Elevit™“, „Rennie™“, „Saridon™“, ir „Alka-Seltzer™“.

Gilios tradicijos

Nereceptinių vaistų divizija rinkoje veikia jau ilgą laiką. Veiklos pradžia galima laikyti 1899 metus, kai visuomenei buvo pristatytas „Aspirin™“ – pasaulyje garsiausias ir labiausiai pripažintas „Bayer“ prekės ženklas.

Šiandien Bayer nereceptinių vaistų divizija veikia daugiau nei 100 šalių, turi 18 gamybos vietų bei 4 produktų tyrimų ir plėtros centrus. Mūsų strategija orientuota į asortimento plėtrą ir tobulinimą. To siekiame kurdami naujus produktus ir naujas vartojimo formas, receptūras, informaciją apie produktus, naujų formų pakuotes bei kitas naujoves. Taip pat aktyviai siekiame, kad tam tikri dabartiniai receptiniai vaistai būtų klasifikuojami kaip nereceptiniai.

Tvirtos pozicijos išlaikymas

Nereceptinių vaistų divizija toliau stiprina savo pozicijas, siekdama tapti rinkos lydere tose šalyse ir kategorijose, kuriose vykdoma veikla. Šioje srityje daugiausia dėmesio skiriama tolesnei 2014 m. įsigytų įmonių integracijai – „Merck & Co., Inc.“ Jungtinėse Amerikos Valstijose bei „Dihon Pharmaceutical Group Co., Ltd.“ Kinijoje. Taip pat sieksime pasinaudoti išorinio augimo galimybėmis, toliau jungdamiesi ir bendradarbiaudami pasaulinėje nereceptinių produktų rinkoje.

L.LT.COM.10.2018.1619